Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries

Über Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries

However, the innovative capacities and business environments of firms in developing countries are fundamentally different from those in developed countries. It stands to reason that innovation and competitiveness models based on developed countries may not apply to developing countries.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781493902545
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 128
  • Veröffentlicht:
  • 25. Januar 2014
  • Ausgabe:
  • 2012
  • Abmessungen:
  • 235x155x8 mm.
  • Gewicht:
  • 231 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries

However, the innovative capacities and business environments of firms in developing countries are fundamentally different from those in developed countries. It stands to reason that innovation and competitiveness models based on developed countries may not apply to developing countries.

Kund*innenbewertungen von Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Promoting Balanced Competitiveness Strategies of Firms in Developing Countries ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.