Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Quality Management for Competitive Advantage in Global Markets

enthalten in InfoSci-Books-Reihe

Über Quality Management for Competitive Advantage in Global Markets

Discusses the importance of quality practices and global market practices. With research that allows practitioners to improve their understanding of the strategic role of quality in the information and knowledge society, the book focuses on describing a global economy formed by networks, organizations, teams, workgroups, information systems.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781799850366
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 300
  • Veröffentlicht:
  • 30. September 2020
  • Abmessungen:
  • 290x224x27 mm.
  • Gewicht:
  • 1054 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Quality Management for Competitive Advantage in Global Markets

Discusses the importance of quality practices and global market practices. With research that allows practitioners to improve their understanding of the strategic role of quality in the information and knowledge society, the book focuses on describing a global economy formed by networks, organizations, teams, workgroups, information systems.

Kund*innenbewertungen von Quality Management for Competitive Advantage in Global Markets



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Quality Management for Competitive Advantage in Global Markets ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.