Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Quality Management for it Services

- Perspectives on Business and Process Performance

Über Quality Management for it Services

Examines IT service quality management to encourage people to spend more time researching the numerous facets of this increasingly important aspect of commercial value adding. Featuring economic and social perspectives along with implementation and practical solutions, this book gives both scientists and practical experts an insight into the many different facets of IT service quality management.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781616928896
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 350
  • Veröffentlicht:
  • 15. Oktober 2010
  • Abmessungen:
  • 289x225x30 mm.
  • Gewicht:
  • 1108 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Quality Management for it Services

Examines IT service quality management to encourage people to spend more time researching the numerous facets of this increasingly important aspect of commercial value adding. Featuring economic and social perspectives along with implementation and practical solutions, this book gives both scientists and practical experts an insight into the many different facets of IT service quality management.

Kund*innenbewertungen von Quality Management for it Services



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Quality Management for it Services ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.