Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Re-Membering History in Student and Teacher Learning

- An Afrocentric Culturally Informed Praxis

Über Re-Membering History in Student and Teacher Learning

"Re-Membering" History in Student and Teacher Learning explains and illustrates a praxis that merges Afrocentric theory and principles of culturally informed curricular practice to reconnect multiple knowledge bases and experiences by producing and then studying the use of democratized student texts.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415715133
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 248
  • Veröffentlicht:
  • 3. März 2014
  • Abmessungen:
  • 154x228x15 mm.
  • Gewicht:
  • 384 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Re-Membering History in Student and Teacher Learning

"Re-Membering" History in Student and Teacher Learning explains and illustrates a praxis that merges Afrocentric theory and principles of culturally informed curricular practice to reconnect multiple knowledge bases and experiences by producing and then studying the use of democratized student texts.

Kund*innenbewertungen von Re-Membering History in Student and Teacher Learning



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Re-Membering History in Student and Teacher Learning ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.