Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Re-organising Service Work

- Call Centres in Germany and Britain

Über Re-organising Service Work

This title was first published in 2002. Call centres are a type of service work that stand at the interface between corporations and consumers. They exemplify more general tendencies present within service work. They also have a particular public image - being associated in the public mind with low skilled and regimented work.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138718418
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 244
  • Veröffentlicht:
  • 29. Januar 2019
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 453 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Re-organising Service Work

This title was first published in 2002. Call centres are a type of service work that stand at the interface between corporations and consumers. They exemplify more general tendencies present within service work. They also have a particular public image - being associated in the public mind with low skilled and regimented work.

Kund*innenbewertungen von Re-organising Service Work



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Re-organising Service Work ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.