Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Religion, Media, and Social Change

Über Religion, Media, and Social Change

Religion, Media, and Social Change explores the correlation between the study of religion, media, and popular culture and broader sociological theorizing on religious change. Contributions devote serious attention to broadly-defined media including technologies, institutions, and social and cultural environments, as well as mass-mediated popular culture such as film, music, television, and computer games.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415742825
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 222
  • Veröffentlicht:
  • 22. September 2014
  • Abmessungen:
  • 158x229x19 mm.
  • Gewicht:
  • 450 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Religion, Media, and Social Change

Religion, Media, and Social Change explores the correlation between the study of religion, media, and popular culture and broader sociological theorizing on religious change. Contributions devote serious attention to broadly-defined media including technologies, institutions, and social and cultural environments, as well as mass-mediated popular culture such as film, music, television, and computer games.

Kund*innenbewertungen von Religion, Media, and Social Change



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Religion, Media, and Social Change ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.