Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Religions as Brands

- New Perspectives on the Marketization of Religion and Spirituality

Über Religions as Brands

During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups are forced to 'sell god' in order to be attractive to 'religious consumers'. More and more, religions are seen as 'brands' that have to be recognizable to their members and the general public.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781409467557
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 276
  • Veröffentlicht:
  • 28. Dezember 2013
  • Abmessungen:
  • 164x235x24 mm.
  • Gewicht:
  • 668 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Religions as Brands

During the twentieth century, religion has gone on the market place. Churches and religious groups are forced to 'sell god' in order to be attractive to 'religious consumers'. More and more, religions are seen as 'brands' that have to be recognizable to their members and the general public.

Kund*innenbewertungen von Religions as Brands



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Religions as Brands ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.