Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Representing Agency in Popular Culture

- Children and Youth on Page, Screen, and In Between

Über Representing Agency in Popular Culture

Representing Agency in Popular Culture addresses the intersection of child and youth agency and popular culture. Here, scholars expand understandings of agency, power, and voice in children's lives, identifying popular culture as an important source of inspiration and inquiry within the future of childhood studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498574945
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 332
  • Veröffentlicht:
  • 15. Dezember 2018
  • Abmessungen:
  • 235x159x27 mm.
  • Gewicht:
  • 632 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Representing Agency in Popular Culture

Representing Agency in Popular Culture addresses the intersection of child and youth agency and popular culture. Here, scholars expand understandings of agency, power, and voice in children's lives, identifying popular culture as an important source of inspiration and inquiry within the future of childhood studies.

Kund*innenbewertungen von Representing Agency in Popular Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Representing Agency in Popular Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.