Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Rethinking Communication in Social Business

- How Re-Modeling Communication Keeps Companies Social and Entrepreneurial

Über Rethinking Communication in Social Business

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781498555920
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 210
  • Veröffentlicht:
  • 15. Juli 2021
  • Abmessungen:
  • 153x230x16 mm.
  • Gewicht:
  • 322 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Rethinking Communication in Social Business

This book argues that social business, in order to sustain its vital distinctiveness in democratic societies, must shift from an informative to a performative model of communication, especially regarding organizational storytelling, awareness-raising, and social problem-solving.

Kund*innenbewertungen von Rethinking Communication in Social Business



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Rethinking Communication in Social Business ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.