Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Rethinking Marketing

- Qualitative Strategies and Exotic Visions

Über Rethinking Marketing

This study surveys the qualitative social sciences and humanities for instances where by design or accident they have had important things to say on the theory and practice of marketing and consumer research, exploring them as alternatives to the scientific and quantitative methods.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781567203882
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 232
  • Veröffentlicht:
  • 30. November 2000
  • Abmessungen:
  • 234x156x14 mm.
  • Gewicht:
  • 516 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Rethinking Marketing

This study surveys the qualitative social sciences and humanities for instances where by design or accident they have had important things to say on the theory and practice of marketing and consumer research, exploring them as alternatives to the scientific and quantitative methods.

Kund*innenbewertungen von Rethinking Marketing



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.