Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Seeing and Believing

- The Influence of Television

Über Seeing and Believing

An investigation of the impact and interpretation of television news coverage, based on an experiment conducted by the author. He describes how members of different social groups interpreted the events of a strike according to their own individual backgrounds and social experiences.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415036214
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 252
  • Veröffentlicht:
  • 28. Juni 1990
  • Abmessungen:
  • 141x236x15 mm.
  • Gewicht:
  • 328 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Seeing and Believing

An investigation of the impact and interpretation of television news coverage, based on an experiment conducted by the author. He describes how members of different social groups interpreted the events of a strike according to their own individual backgrounds and social experiences.

Kund*innenbewertungen von Seeing and Believing



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Seeing and Believing ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.