Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises

- Emerging Research and Opportunities

Über Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises

Provides guidelines on how SMEs can achieve sustainability through positive marketing outcomes and effective customer services. Featuring a braod range of research, this publication provides new models for managers, industry professionals, academics, and researchers.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781522586883
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 171
  • Veröffentlicht:
  • 21. Dezember 2018
  • Abmessungen:
  • 254x178x10 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises

Provides guidelines on how SMEs can achieve sustainability through positive marketing outcomes and effective customer services. Featuring a braod range of research, this publication provides new models for managers, industry professionals, academics, and researchers.

Kund*innenbewertungen von Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Service Marketing Strategies for Small and Medium Enterprises ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.