Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Social Capital of Organizations

Über Social Capital of Organizations

The theory of social capital asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital of organizations, or Corporate Social Capital (CSC).

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780762307708
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 300
  • Veröffentlicht:
  • 11. Juni 2001
  • Abmessungen:
  • 150x225x23 mm.
  • Gewicht:
  • 612 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Social Capital of Organizations

The theory of social capital asserts that social actors gain resources through relationships with other actors. While social capital research has largely focused on individuals as the unit of analysis, this volume looks at social capital of organizations, or Corporate Social Capital (CSC).

Kund*innenbewertungen von Social Capital of Organizations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Social Capital of Organizations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.