Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

social media and music

- The Digital Field of Cultural Production

Über social media and music

Explores social networking sites as the digital field of cultural production by loosely drawing from Pierre Bourdieu's notion of field and capital. This book examines four case studies on MySpace, YouTube, Second Life, and Indaba Music, and the roles and the impact they have on the music industry and musicians.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Unbekannt
  • ISBN:
  • 9781433114489
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 139
  • Veröffentlicht:
  • 4. April 2012
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 232x157x14 mm.
  • Gewicht:
  • 328 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von social media and music

Explores social networking sites as the digital field of cultural production by loosely drawing from Pierre Bourdieu's notion of field and capital. This book examines four case studies on MySpace, YouTube, Second Life, and Indaba Music, and the roles and the impact they have on the music industry and musicians.

Kund*innenbewertungen von social media and music



Ähnliche Bücher finden
Das Buch social media and music ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.