Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Social Media as Surveillance

- Rethinking Visibility in a Converging World

Über Social Media as Surveillance

While there is a lot of popular and academic interest in social media, this book addresses its growing presence in the surveillance of everyday life. It develops a surveillance studies approach to social media by presenting first hand ethnographic research with a variety of personal and professional social media users.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781409438892
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 224
  • Veröffentlicht:
  • 28. September 2012
  • Abmessungen:
  • 241x161x20 mm.
  • Gewicht:
  • 552 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Social Media as Surveillance

While there is a lot of popular and academic interest in social media, this book addresses its growing presence in the surveillance of everyday life. It develops a surveillance studies approach to social media by presenting first hand ethnographic research with a variety of personal and professional social media users.

Kund*innenbewertungen von Social Media as Surveillance



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Social Media as Surveillance ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.