Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Social Media in Strategic Management

Über Social Media in Strategic Management

Social media are changing the way businesses interact in technology-mediated ways with most of their stakeholders. Conventional wisdom is being challenged and virtual workspaces that had never been conceptualized are opening at blistering speed. This volume identifies and demystifies this set of exciting new family of user-generated content technol

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781781908983
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 329
  • Veröffentlicht:
  • 8. August 2013
  • Abmessungen:
  • 170x244x22 mm.
  • Gewicht:
  • 638 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Social Media in Strategic Management

Social media are changing the way businesses interact in technology-mediated ways with most of their stakeholders. Conventional wisdom is being challenged and virtual workspaces that had never been conceptualized are opening at blistering speed. This volume identifies and demystifies this set of exciting new family of user-generated content technol

Kund*innenbewertungen von Social Media in Strategic Management



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Social Media in Strategic Management ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.