Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Social Media Influencing in The City of Likes

enthalten in Emerald Points-Reihe

Über Social Media Influencing in The City of Likes

Providing a much-needed de-Westernising perspectives of Dubai's social media influencing industry within the broader context of global platform capitalism, Zoe Hurley offers an important contribution to the field of social media through illustrating visible economies in a city circuited by social media influencing.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781802627565
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 184
  • Veröffentlicht:
  • 27. Januar 2023
  • Abmessungen:
  • 157x15x235 mm.
  • Gewicht:
  • 428 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Social Media Influencing in The City of Likes

Providing a much-needed de-Westernising perspectives of Dubai's social media influencing industry within the broader context of global platform capitalism, Zoe Hurley offers an important contribution to the field of social media through illustrating visible economies in a city circuited by social media influencing.

Kund*innenbewertungen von Social Media Influencing in The City of Likes



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Social Media Influencing in The City of Likes ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.