Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Social Media Marketing

- Theories and Applications

Über Social Media Marketing

The third edition of this popular text offers a uniquely scholarly approach towards the subject and has been fully updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, and a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781529720822
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 312
  • Veröffentlicht:
  • 27. April 2021
  • Ausgabe:
  • 3
  • Abmessungen:
  • 233x238x21 mm.
  • Gewicht:
  • 588 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Social Media Marketing

The third edition of this popular text offers a uniquely scholarly approach towards the subject and has been fully updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, and a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing.

Kund*innenbewertungen von Social Media Marketing



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.