Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

Über Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781804556092
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 176
  • Veröffentlicht:
  • 12. Juni 2023
  • Abmessungen:
  • 140x5x213 mm.
  • Gewicht:
  • 227 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions

With this book comes a message that the authors have for management and entrepreneurship experts around the world. Beyond the myth of the 'start-up nation', 'hypergrowth', and speculation on future business value, there exists an alternative form of entrepreneurship that young entrepreneurs are embracing.

Kund*innenbewertungen von Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Start-Ups and the Mobilization of Social Interactions ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.