Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Store Design and Visual Merchandising

- Creating Store Space That Encourages Buying

Über Store Design and Visual Merchandising

In an age of self service stores, saturated markets and ever more demanding customers, the careful and science driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. This second edition offers a variety of hands on suggestions on how to optimize the design of retail stores.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781631571121
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 150
  • Veröffentlicht:
  • 30. März 2015
  • Ausgabe:
  • 2
  • Abmessungen:
  • 229x154x17 mm.
  • Gewicht:
  • 336 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Store Design and Visual Merchandising

In an age of self service stores, saturated markets and ever more demanding customers, the careful and science driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. This second edition offers a variety of hands on suggestions on how to optimize the design of retail stores.

Kund*innenbewertungen von Store Design and Visual Merchandising



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Store Design and Visual Merchandising ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.