Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Management of the Manufacturing Value Chain

- Proceedings of the International Conference of the Manufacturing Value-Chain August '98, Troon, Scotland, UK

Über Strategic Management of the Manufacturing Value Chain

The fundamental reason for the existence of any manufacturing organization is to generate wealth by adding value to the products and services it offers. This book brings together the works of researchers to present state-of-the-art research and development on 'the strategic management of the manufacturing value chain' in the broadest sense.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780412827105
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 654
  • Veröffentlicht:
  • 31. August 1998
  • Ausgabe:
  • 1998
  • Abmessungen:
  • 234x156x36 mm.
  • Gewicht:
  • 2440 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Strategic Management of the Manufacturing Value Chain

The fundamental reason for the existence of any manufacturing organization is to generate wealth by adding value to the products and services it offers. This book brings together the works of researchers to present state-of-the-art research and development on 'the strategic management of the manufacturing value chain' in the broadest sense.

Kund*innenbewertungen von Strategic Management of the Manufacturing Value Chain



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Management of the Manufacturing Value Chain ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.