Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Über Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Ninety percent of businesses close after 10 years of operation. While many factors contribute to failure, the lack of an organized, measurable, strategic marketing plan often is the underlying cause. This book addresses these issues by providing both marketing theory as well as workbook exercises.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781606493731
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 100
  • Veröffentlicht:
  • 16. März 2012
  • Abmessungen:
  • 155x230x8 mm.
  • Gewicht:
  • 173 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business

Ninety percent of businesses close after 10 years of operation. While many factors contribute to failure, the lack of an organized, measurable, strategic marketing plan often is the underlying cause. This book addresses these issues by providing both marketing theory as well as workbook exercises.

Kund*innenbewertungen von Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Marketing Planning for the Small to Medium Sized Business ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.