Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations

Über Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations

Using a three-stage approach which involves an exploratory survey and multiple case studies, this book reveals that charitable organizations are positioning themselves in distinctive ways that are not adequately explained by contemporary perspectives on strategic positioning derived from commercial strategy and marketing management literatures.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138879447
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 260
  • Veröffentlicht:
  • 23. April 2015
  • Abmessungen:
  • 156x234x0 mm.
  • Gewicht:
  • 385 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations

Using a three-stage approach which involves an exploratory survey and multiple case studies, this book reveals that charitable organizations are positioning themselves in distinctive ways that are not adequately explained by contemporary perspectives on strategic positioning derived from commercial strategy and marketing management literatures.

Kund*innenbewertungen von Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Strategic Positioning in Voluntary and Charitable Organizations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.