Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Television and New Media Audiences

Über Television and New Media Audiences

Why is talk about television forbidden at some schools? Why does a mother feel guilty about watching Star Trek in front of her four-year-old child? Why would retired men turn to daytime soap operas for entertainment? Through case studies, Ellen Seiter explains what audience research tells us about gender, class, and the significance of television and computers at home and in the workplace.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780198711414
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 166
  • Veröffentlicht:
  • 17. Dezember 1998
  • Abmessungen:
  • 156x235x11 mm.
  • Gewicht:
  • 281 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von Television and New Media Audiences

Why is talk about television forbidden at some schools? Why does a mother feel guilty about watching Star Trek in front of her four-year-old child? Why would retired men turn to daytime soap operas for entertainment? Through case studies, Ellen Seiter explains what audience research tells us about gender, class, and the significance of television and computers at home and in the workplace.

Kund*innenbewertungen von Television and New Media Audiences



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Television and New Media Audiences ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.