Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Audience Commodity in a Digital Age

- Revisiting a Critical Theory of Commercial Media

Über The Audience Commodity in a Digital Age

This edited collection comprises foundational texts and new contributions that revisit the theory of the "audience commodity" as first articulated by Dallas Smythe. Contributors focus on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781433123597
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 328
  • Veröffentlicht:
  • 28. Februar 2014
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 219x227x21 mm.
  • Gewicht:
  • 502 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von The Audience Commodity in a Digital Age

This edited collection comprises foundational texts and new contributions that revisit the theory of the "audience commodity" as first articulated by Dallas Smythe. Contributors focus on the historical and theoretical importance of this theory to critical studies of media/communication, culture, society, economics, and technology.

Kund*innenbewertungen von The Audience Commodity in a Digital Age



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Audience Commodity in a Digital Age ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.