Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Business of Choice

- How Human Instinct Influences Everyone's Decisions

Über The Business of Choice

In this 2nd edition of The Business of Choice, expert author and consultant Matthew Willcox explores the science of influencing choice, bringing together the work of thousands of behavioral scientists and practitioners. Cutting to the heart of the science, Willcox helps you apply this to your own marketing and brand strategies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781839820717
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 312
  • Veröffentlicht:
  • 28. September 2020
  • Ausgabe:
  • 2
  • Abmessungen:
  • 235x158x26 mm.
  • Gewicht:
  • 602 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von The Business of Choice

In this 2nd edition of The Business of Choice, expert author and consultant Matthew Willcox explores the science of influencing choice, bringing together the work of thousands of behavioral scientists and practitioners. Cutting to the heart of the science, Willcox helps you apply this to your own marketing and brand strategies.

Kund*innenbewertungen von The Business of Choice



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Business of Choice ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.