Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s

Über The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s

This book provides an in-depth history of three US-based communal societies that operated in the late 1960s and 1970s-Soul City, Stelle and Twin Oaks-with an emphasis on their financing, marketing, and entrepreneurship processes.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030883539
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 337
  • Veröffentlicht:
  • 14. November 2021
  • Ausgabe:
  • 12021
  • Abmessungen:
  • 148x210x0 mm.
  • Gewicht:
  • 614 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s

This book provides an in-depth history of three US-based communal societies that operated in the late 1960s and 1970s-Soul City, Stelle and Twin Oaks-with an emphasis on their financing, marketing, and entrepreneurship processes.

Kund*innenbewertungen von The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Business of Marketing, Entrepreneurship, and Architecture of Communal Societies in the 1960s and 1970s ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.