Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Circuit of Mass Communication

- Media Strategies, Representation and Audience Reception in the AIDS Crisis

Über The Circuit of Mass Communication

This book examines mass media representations of AIDS from their inception through to their impact on public understandings. Rejecting approaches which focus only on ownership, discourse or audience reception, the authors examines: promotional strategies; media production; representation and audience responses; as well as broader impacts on policy, culture and society.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780803977037
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 256
  • Veröffentlicht:
  • 29. Januar 1998
  • Abmessungen:
  • 156x234x13 mm.
  • Gewicht:
  • 440 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Circuit of Mass Communication

This book examines mass media representations of AIDS from their inception through to their impact on public understandings. Rejecting approaches which focus only on ownership, discourse or audience reception, the authors examines: promotional strategies; media production; representation and audience responses; as well as broader impacts on policy, culture and society.

Kund*innenbewertungen von The Circuit of Mass Communication



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Circuit of Mass Communication ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.