Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Culture of Enterprise in Neoliberalism

- Specters of Entrepreneurship

Über The Culture of Enterprise in Neoliberalism

This book provides an empirical study of the increasing importance of the concept of the entrepreneur in the context of the neoliberal cultural paradigm. Using the theoretical framework of the post-structural discourse theory and methods of qualitative discourse analysis, the book describes the changes in political discourse that resulted in the increasing dominance of the figure of the entrepreneur after the late 1980s.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415634038
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 248
  • Veröffentlicht:
  • 19. Dezember 2012
  • Abmessungen:
  • 158x235x19 mm.
  • Gewicht:
  • 490 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Culture of Enterprise in Neoliberalism

This book provides an empirical study of the increasing importance of the concept of the entrepreneur in the context of the neoliberal cultural paradigm. Using the theoretical framework of the post-structural discourse theory and methods of qualitative discourse analysis, the book describes the changes in political discourse that resulted in the increasing dominance of the figure of the entrepreneur after the late 1980s.

Kund*innenbewertungen von The Culture of Enterprise in Neoliberalism



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Culture of Enterprise in Neoliberalism ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.