Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century

- Research for Sales in the Pharmaceutical Industry

Über The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century

The global pharmaceutical industry is currently estimated to be worth $1 trillion. Contributors chart the rise of scientific marketing within the industry from 1920-1980. This is the first comprehensive study into pharmaceutical marketing, demonstrating that many new techniques were actually developed in Europe before being exported to America.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781848935594
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 284
  • Veröffentlicht:
  • 1. März 2015
  • Abmessungen:
  • 162x243x30 mm.
  • Gewicht:
  • 610 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025
  •  

    Keine Lieferung vor Weihnachten möglich.
    Kaufen Sie jetzt und drucken Sie einen Gutschein aus

Beschreibung von The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century

The global pharmaceutical industry is currently estimated to be worth $1 trillion. Contributors chart the rise of scientific marketing within the industry from 1920-1980. This is the first comprehensive study into pharmaceutical marketing, demonstrating that many new techniques were actually developed in Europe before being exported to America.

Kund*innenbewertungen von The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Development of Scientific Marketing in the Twentieth Century ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.