Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Economics and Financing of Media Companies

- Second Edition

Über The Economics and Financing of Media Companies

Using contemporary examples from American and global media companies, this book contains a wealth of information, including useful charts and tables, important for both those who work in and study media industries. It goes beyond simplistic explanations to show how various internal and external forces direct and constrain decisions in media firms.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780823232567
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 286
  • Veröffentlicht:
  • 24. Mai 2011
  • Abmessungen:
  • 159x236x19 mm.
  • Gewicht:
  • 510 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Economics and Financing of Media Companies

Using contemporary examples from American and global media companies, this book contains a wealth of information, including useful charts and tables, important for both those who work in and study media industries. It goes beyond simplistic explanations to show how various internal and external forces direct and constrain decisions in media firms.

Kund*innenbewertungen von The Economics and Financing of Media Companies



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Economics and Financing of Media Companies ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.