Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Hollywood Brand

- Movies and American Modernity

Über The Hollywood Brand

The Hollywood Brand traces the development of the moving picture from its humble roots as an object of mass amusement to its transformation into an art form worthy of exhibition in museums and academic study in leading universities. This book provides historical context to the ideas that coalesce to create the iconic Hollywood brand that comes to define American identity.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780815395751
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 166
  • Veröffentlicht:
  • 12. Februar 2018
  • Abmessungen:
  • 155x228x10 mm.
  • Gewicht:
  • 270 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von The Hollywood Brand

The Hollywood Brand traces the development of the moving picture from its humble roots as an object of mass amusement to its transformation into an art form worthy of exhibition in museums and academic study in leading universities. This book provides historical context to the ideas that coalesce to create the iconic Hollywood brand that comes to define American identity.

Kund*innenbewertungen von The Hollywood Brand



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Hollywood Brand ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.