Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Internationalisation of Competition Rules

Über The Internationalisation of Competition Rules

The widespread move towards more market-driven models of political economy combined with the expanding internationalisation of business and commerce has led to a series of proposals for global competition rules. A critical issue is whether some form of international rule-making is required, or whether soft law solutions are sufficient.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415460798
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 448
  • Veröffentlicht:
  • 24. August 2009
  • Abmessungen:
  • 156x234x30 mm.
  • Gewicht:
  • 990 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Internationalisation of Competition Rules

The widespread move towards more market-driven models of political economy combined with the expanding internationalisation of business and commerce has led to a series of proposals for global competition rules. A critical issue is whether some form of international rule-making is required, or whether soft law solutions are sufficient.

Kund*innenbewertungen von The Internationalisation of Competition Rules



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Internationalisation of Competition Rules ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.