Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Media and the Models of Masculinity

von Mark Moss
Über The Media and the Models of Masculinity

Employing the most recent works in the a variety of different disciplines, Mark Moss's The Media and the Models of Masculinity makes the current discourse(s) on masculinity accessible to students in media studies, men's studies, and history. By engaging in critical discussions on everything from fashion, to domestic space, to sports and television, readers will be privy to a modern and fascinating account of the diverse and dominant perceptions of and on masculine culture.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780739166260
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 222
  • Veröffentlicht:
  • 2. Februar 2012
  • Abmessungen:
  • 157x228x14 mm.
  • Gewicht:
  • 350 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von The Media and the Models of Masculinity

Employing the most recent works in the a variety of different disciplines, Mark Moss's The Media and the Models of Masculinity makes the current discourse(s) on masculinity accessible to students in media studies, men's studies, and history. By engaging in critical discussions on everything from fashion, to domestic space, to sports and television, readers will be privy to a modern and fascinating account of the diverse and dominant perceptions of and on masculine culture.

Kund*innenbewertungen von The Media and the Models of Masculinity



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Media and the Models of Masculinity ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.