Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Perception of Nature in Travel Promotion Texts

- A Corpus-based Discourse Analysis

Über The Perception of Nature in Travel Promotion Texts

This volume provides an in-depth study of travel promotion texts within the wider field of the language of tourism. It analyses promotional language from two distinctive cultural formations, discourse and tourism. The corpus based approach to discourse analysis provides an integrated framework of quantitative and qualitative perspectives.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783034315210
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 148
  • Veröffentlicht:
  • 11. Dezember 2014
  • Ausgabe:
  • Abmessungen:
  • 225x152x10 mm.
  • Gewicht:
  • 262 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Perception of Nature in Travel Promotion Texts

This volume provides an in-depth study of travel promotion texts within the wider field of the language of tourism. It analyses promotional language from two distinctive cultural formations, discourse and tourism. The corpus based approach to discourse analysis provides an integrated framework of quantitative and qualitative perspectives.

Kund*innenbewertungen von The Perception of Nature in Travel Promotion Texts



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Perception of Nature in Travel Promotion Texts ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.