Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Politics of Pictures

- The Creation of the Public in the Age of the Popular Media

Über The Politics of Pictures

In an unconventional approach Hartley looks to popular media reality by examining how pictures and texts form powerful political forces. "The Politics of Pictures" is a history of looking from Aristotle to the meaning of picnics.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415015424
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 252
  • Veröffentlicht:
  • 7. Januar 1993
  • Abmessungen:
  • 156x234x19 mm.
  • Gewicht:
  • 522 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Politics of Pictures

In an unconventional approach Hartley looks to popular media reality by examining how pictures and texts form powerful political forces. "The Politics of Pictures" is a history of looking from Aristotle to the meaning of picnics.

Kund*innenbewertungen von The Politics of Pictures



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Politics of Pictures ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.