Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Rhetoric of Food

- Discourse, Materiality, and Power

Über The Rhetoric of Food

This book focuses on the rhetoric of food and the power dimensions that intersect this most fundamental but increasingly popular area of ideology and practice, including politics, culture, lifestyle, identity, advertising, environment, and economy, analyzing rhetoric¿s role in food representations, and its symbolic and material effects.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415500715
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 270
  • Veröffentlicht:
  • 29. Mai 2012
  • Abmessungen:
  • 159x226x19 mm.
  • Gewicht:
  • 520 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Rhetoric of Food

This book focuses on the rhetoric of food and the power dimensions that intersect this most fundamental but increasingly popular area of ideology and practice, including politics, culture, lifestyle, identity, advertising, environment, and economy, analyzing rhetoric¿s role in food representations, and its symbolic and material effects.

Kund*innenbewertungen von The Rhetoric of Food



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Rhetoric of Food ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.