Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Rise of Marketing and Market Research

Über The Rise of Marketing and Market Research

This volume serves up a combination of broad questions, theoretical approaches, and manifold case studies to explore how people have sought to understand markets and thereby reduce risk, whether they have approached this challenge with a practical view based on their own business acumen or used the tools of scholarship.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349343881
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 312
  • Veröffentlicht:
  • 19. Oktober 2012
  • Ausgabe:
  • 12012
  • Abmessungen:
  • 140x216x0 mm.
  • Gewicht:
  • 454 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von The Rise of Marketing and Market Research

This volume serves up a combination of broad questions, theoretical approaches, and manifold case studies to explore how people have sought to understand markets and thereby reduce risk, whether they have approached this challenge with a practical view based on their own business acumen or used the tools of scholarship.

Kund*innenbewertungen von The Rise of Marketing and Market Research



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Rise of Marketing and Market Research ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.