Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms

- Accounting, Organizational, and Market Considerations

Über The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms

In Chapter Six he turns to the relationship between the level of corporate reputation and managers' ccounting choices, and in Chapter Seven examines the value relevance of earnings, cash flows, multinationality, and corporate reputation.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781567204087
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 248
  • Veröffentlicht:
  • 30. Dezember 2000
  • Abmessungen:
  • 229x152x17 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms

In Chapter Six he turns to the relationship between the level of corporate reputation and managers' ccounting choices, and in Chapter Seven examines the value relevance of earnings, cash flows, multinationality, and corporate reputation.

Kund*innenbewertungen von The Role of Corporate Reputation for Multinational Firms



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.