Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

The Supermarket of the Visible

- Toward a General Economy of Images

Über The Supermarket of the Visible

The Supermarket of the Visible elaborates a political economy of the images that saturate our world. From the first elevators and escalators (tracking shots avant la lettre) to cinema (the great conductor of gazes), all the way down to contemporary eye-tracking techniques that monitor the slightest saccades of our eyes, Peter Szendy offers an entirely novel theory of the intersection of visual culture and economics.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780823283583
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 160
  • Veröffentlicht:
  • 2. April 2019
  • Abmessungen:
  • 152x229x0 mm.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The Supermarket of the Visible

The Supermarket of the Visible elaborates a political economy of the images that saturate our world. From the first elevators and escalators (tracking shots avant la lettre) to cinema (the great conductor of gazes), all the way down to contemporary eye-tracking techniques that monitor the slightest saccades of our eyes, Peter Szendy offers an entirely novel theory of the intersection of visual culture and economics.

Kund*innenbewertungen von The Supermarket of the Visible



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The Supermarket of the Visible ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.