Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL
Über The World of Wal-Mart

The primary aim of this book is to introduce anthropological concepts and analysis and to demonstrate their value for understanding American culture by applying them to Walmart. This is not a "definitive" book on Walmart, nor does it single the company out for anthropological praise or criticism. Rather, Walmart is analyzed as a set of dilemmas and contradictions that index American culture more generally, and against which alternatives can be both imaged and developed.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415894876
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 158
  • Veröffentlicht:
  • 18. Dezember 2012
  • Abmessungen:
  • 178x254x15 mm.
  • Gewicht:
  • 460 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von The World of Wal-Mart

The primary aim of this book is to introduce anthropological concepts and analysis and to demonstrate their value for understanding American culture by applying them to Walmart. This is not a "definitive" book on Walmart, nor does it single the company out for anthropological praise or criticism. Rather, Walmart is analyzed as a set of dilemmas and contradictions that index American culture more generally, and against which alternatives can be both imaged and developed.

Kund*innenbewertungen von The World of Wal-Mart



Ähnliche Bücher finden
Das Buch The World of Wal-Mart ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.