Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning

- Interdisciplinary Approaches

Über Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning

Through several unique perspectives and contexts, this volume contributes to current understanding of agency in second language learning. It includes chapters discussing theoretical, analytical and pedagogical approaches, and will serve as a key reference for researchers of language learning and teaching.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781783092888
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 296
  • Veröffentlicht:
  • 5. Dezember 2014
  • Abmessungen:
  • 158x234x16 mm.
  • Gewicht:
  • 456 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning

Through several unique perspectives and contexts, this volume contributes to current understanding of agency in second language learning. It includes chapters discussing theoretical, analytical and pedagogical approaches, and will serve as a key reference for researchers of language learning and teaching.

Kund*innenbewertungen von Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Theorizing and Analyzing Agency in Second Language Learning ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.