Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Total Quality Management in Human Service Organizations

Über Total Quality Management in Human Service Organizations

Total Quality Management (TQM) is shaping the management of the 1990s. This book is the first to present TQM concepts with social service administrators in mind. With examples drawn from public administration, gerontology, public health and non-profit-making organizations, the book provides sound background information on TQM for practitioners.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780803949508
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 112
  • Veröffentlicht:
  • 20. Oktober 1993
  • Abmessungen:
  • 216x141x8 mm.
  • Gewicht:
  • 170 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von Total Quality Management in Human Service Organizations

Total Quality Management (TQM) is shaping the management of the 1990s. This book is the first to present TQM concepts with social service administrators in mind. With examples drawn from public administration, gerontology, public health and non-profit-making organizations, the book provides sound background information on TQM for practitioners.

Kund*innenbewertungen von Total Quality Management in Human Service Organizations



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Total Quality Management in Human Service Organizations ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.