Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Transitioning Media in a Post COVID World

Über Transitioning Media in a Post COVID World

This book provides a unique overview of the digital transformation media industries have experienced following the COVID-19 pandemic. Industries addressed include television, art, gaming, and music. The book investigates the impact of immersive technologies on various media. It examines in-depth changing consumer behavior in the digital space. This includes development of new content models based on creative thinking, digital collaboration models and personalized psychologically based analysis of digital consumer behavior.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9783030953324
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 148
  • Veröffentlicht:
  • 23. April 2023
  • Ausgabe:
  • 23001
  • Abmessungen:
  • 155x9x235 mm.
  • Gewicht:
  • 236 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von Transitioning Media in a Post COVID World

This book provides a unique overview of the digital transformation media industries have experienced following the COVID-19 pandemic. Industries addressed include television, art, gaming, and music. The book investigates the impact of immersive technologies on various media. It examines in-depth changing consumer behavior in the digital space. This includes development of new content models based on creative thinking, digital collaboration models and personalized psychologically based analysis of digital consumer behavior.

Kund*innenbewertungen von Transitioning Media in a Post COVID World



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Transitioning Media in a Post COVID World ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.