Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Understanding Engagement in Transmedia Culture

Über Understanding Engagement in Transmedia Culture

This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. It is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781138632790
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 198
  • Veröffentlicht:
  • 29. November 2019
  • Abmessungen:
  • 157x226x12 mm.
  • Gewicht:
  • 336 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Understanding Engagement in Transmedia Culture

This book offers a new, interdisciplinary model for understanding audience engagement as a type of behaviour, a form of response and a cost to audiences that, combined, offer value to the screen industries. It is perfect for students and scholars working in film and television studies, as well as media industries and audience studies.

Kund*innenbewertungen von Understanding Engagement in Transmedia Culture



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Understanding Engagement in Transmedia Culture ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.