Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Understanding the Older Consumer

- The Grey Market

Über Understanding the Older Consumer

Gunter provides a detailed examination of the demographic, behavioural and psychological profiles of the older consumer, showing that the over fifties represent a powerful spending force. The text provides information on older people's lifestyles, leisure and their perceptions of advertising. In the INTERNATIONAL SERIES IN SOCIAL PSYCHOLOGY series.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780415186445
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 188
  • Veröffentlicht:
  • 3. September 1998
  • Abmessungen:
  • 156x234x10 mm.
  • Gewicht:
  • 300 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Understanding the Older Consumer

Gunter provides a detailed examination of the demographic, behavioural and psychological profiles of the older consumer, showing that the over fifties represent a powerful spending force. The text provides information on older people's lifestyles, leisure and their perceptions of advertising. In the INTERNATIONAL SERIES IN SOCIAL PSYCHOLOGY series.

Kund*innenbewertungen von Understanding the Older Consumer



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Understanding the Older Consumer ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.