Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

(Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development

Über (Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development

Comprises an examination of novice teachers' experiences in schools and cultures of schooling across the contexts of Hong Kong, Japan, and Canada. Drawing on narrative inquiry and arts-based approaches, this study employs experience as a starting point for making sense of both professional and personal encounters in local and foreign settings.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781641131322
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 274
  • Veröffentlicht:
  • 30. Dezember 2017
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.
Verlängerte Rückgabefrist bis 31. Januar 2025

Beschreibung von (Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development

Comprises an examination of novice teachers' experiences in schools and cultures of schooling across the contexts of Hong Kong, Japan, and Canada. Drawing on narrative inquiry and arts-based approaches, this study employs experience as a starting point for making sense of both professional and personal encounters in local and foreign settings.

Kund*innenbewertungen von (Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development



Ähnliche Bücher finden
Das Buch (Un)Learning to Teach Through Intercultural Professional Development ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.