Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Urban Food Marketing and Third World Rural Development

- The Structure of Producer-Seller Markets

Über Urban Food Marketing and Third World Rural Development

Originally published in 1982. This book explores the nature of food marketing in Third World countries. It examines the phenomenon of producer-seller markets, basing the study on the situation in New Guinea and uses this data to construct theoretical propositions for the marketing of various food items.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780367275914
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 276
  • Veröffentlicht:
  • 1. März 2021
  • Abmessungen:
  • 138x216x0 mm.
  • Gewicht:
  • 317 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 3-4 Wochen.

Beschreibung von Urban Food Marketing and Third World Rural Development

Originally published in 1982. This book explores the nature of food marketing in Third World countries. It examines the phenomenon of producer-seller markets, basing the study on the situation in New Guinea and uses this data to construct theoretical propositions for the marketing of various food items.

Kund*innenbewertungen von Urban Food Marketing and Third World Rural Development



Ähnliche Bücher finden
Das Buch Urban Food Marketing and Third World Rural Development ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.