Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

Winning the War of Words

- Selling the War on Terror from Afghanistan to Iraq

Über Winning the War of Words

Describes the marketing strategy of the 'War on Terror' and how that strategy compelled public opinion towards supporting the spread of the war from Afghanistan to Iraq. This book investigates how President George W Bush's framing of the September 11th attacks provided the platform for creation of long term public support for the 'War on Terror'.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9780313349676
  • Einband:
  • Gebundene Ausgabe
  • Seitenzahl:
  • 152
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2008
  • Abmessungen:
  • 235x155x18 mm.
  • Gewicht:
  • 399 g.
  Versandkostenfrei
  Sofort lieferbar

Beschreibung von Winning the War of Words

Describes the marketing strategy of the 'War on Terror' and how that strategy compelled public opinion towards supporting the spread of the war from Afghanistan to Iraq. This book investigates how President George W Bush's framing of the September 11th attacks provided the platform for creation of long term public support for the 'War on Terror'.

Kund*innenbewertungen von Winning the War of Words



Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.