Große Auswahl an günstigen Büchern
Schnelle Lieferung per Post und DHL

A Social and Economic Theory of Consumption

Über A Social and Economic Theory of Consumption

Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.

Mehr anzeigen
  • Sprache:
  • Englisch
  • ISBN:
  • 9781349318735
  • Einband:
  • Taschenbuch
  • Seitenzahl:
  • 237
  • Veröffentlicht:
  • 1. Januar 2011
  • Ausgabe:
  • 12011
  • Abmessungen:
  • 140x216x0 mm.
  • Gewicht:
  • 320 g.
  Versandkostenfrei
  Versandfertig in 1-2 Wochen.

Beschreibung von A Social and Economic Theory of Consumption

Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.

Kund*innenbewertungen von A Social and Economic Theory of Consumption



Ähnliche Bücher finden
Das Buch A Social and Economic Theory of Consumption ist in den folgenden Kategorien erhältlich:

Willkommen bei den Tales Buchfreunden und -freundinnen

Jetzt zum Newsletter anmelden und tolle Angebote und Anregungen für Ihre nächste Lektüre erhalten.